Članki
Centa Strahovnik, Mateja. 2017. Skupaj se učimo, da skupaj živimo. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše. Letn. 19, [št.] 75, str. 28-30.
Centa Strahovnik, Mateja. 2018. Zavzemanje stališča in etična vzgoja: skupaj se učimo, da skupaj živimo. Vzgoja: revija za učitelje, vzgojitelje in starše. Letn. 20, št. 78, str. 27-29.
Centa Strahovnik, Mateja. Spoznavna vloga telesnih občutkov, resonanca in odtujenost. 2022. https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/BV/BV2022/03/CentaStrahovnik.pdf
Centa Strahovnik, Mateja. Geštalt pristop, njegovo razumevanje odnosnosti in čustvenosti in kognitivna teorija čustev. https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/BV/BV2018/02/Centa.pdf
Centa Strahovnik, Mateja, Nežič Glavica, Iva. 2023. Na študenta osredinjeno učenje po geštaltpedagoškem modelu: primer predmeta Sodobne pedagoške metode. Tretji dan. Št. 2, str. 87-91.
Kraner David. 2023. Sodobni učitelj, komunikacija in resonanca v odnosih.
https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/BV/BV2023/01/Kraner.pdf
Nežič Glavica, Iva. 2022. Resonanca in edukacija: temeljni poudarki resonančne pedagogike skozi prizmo resonančnih odnosov.
https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/BV/BV2022/03/NezicGlavica.pdf
Nežič Glavica, Iva. 2022. Poučevanje z glavo, srcem in rokami: geštalt pedagoški prijemi v katehezi. Cerkev danes: revija za pastoralo in evangelizacijo. Št. 4, str. 27-29.
Gerjolj, Stanko. 2021. Holistična vzgoja v službi (duševnega) zdravja.
https://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:DOC-INID2ABF/3fe243da-f5e6-474c-80a1-7273aa8e01d8/PDF
Nežič Glavica, Iva. 2021. Zaupam, zato si upam: zaupanje kot temeljna geštalt pedagoška kategorija.
https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/BV/BV2021/04/Nezic.pdf
Nežič Glavica, Iva. 2021. Geštalt pedagogika v službi oblikovanja duhovno-religiozne dimenzije življenja.
https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/BV/BV2021/01/Nezic.pdf
Nežič Glavica, Iva. 2017. Izkustveno učenje in poučevanje po Albertu Höferju.
https://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-8PPCXOL0
Šegula. Andrej. 2014. Aplikativnost geštalt pedagogike v formaciji prihodnjih redovnikov (minoritov).
https://www.teof.uni-lj.si/uploads/File/BV/BV_2014_04/08_Andrej_Segula.pdf
Gerjolj, Stanko. 2011. Inteligentnosti v službi celostnega učenja. V: Geštalt pedagogika nekoč in danes, 131–151. Ur. Gerjolj Stanko. Ljubljana: Društvo za krščansko geštalt pedagogiko, Institut für Integrative Gestaltpädagogik und Seelsorge.
Gerjolj, Stanko. 2008. Geštalt pedagogika kot celostna pedagogika. Vseživljenjsko učenje in strokovno izrazje, 139–148. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Knjige
Centa Strahovnik, Mateja. 2023. Čustva, človekova odnosnost in doseganje dobrega življenja. Znanstvena knjižnica, 87. Ljubljana: Teološka fakulteta.
Gerjolj, Stanko. 2009. Živeti, delati, ljubiti. Celje: Mohorjeva družba.
Zborniki
Geštalt pedagogika nekoč in danes. 2011. Ur. Stanko Gerjolj, Miriam Stanonik, Mihaela Kastelec. Ljubljana: Društvo za krščansko geštalt pedagogiko.
Ustvari me znova. 1. Zbornik zaključnih nalog izobraževanja iz krščanske geštalt pedagogike. 2007. Ur. Miriam Stanonik, Stanko Gerjolj. Ljubljana: Društvo za krščansko geštalt pedagogiko.
Doktorske disertacije in diplomske naloge
Čakš, Gabi. 2022. Komunikacija po principih geštalt pedagogike kot ključni vzgojni element v zadnjem triletju osnovne šole. Doktorska disertacija. Univerza v Ljubljani, Teološka fakulteta.
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=159115&lang=slv
Centa, Mateja. Pomen čustev za vzpostavitev dialoško-etičnih odnosov. Doktorska disertacija. Univerza v Ljubljani, Teološka fakulteta.
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=99378&lang=slv
Nežič Glavica, Iva. 2017. Izkustveno učenje in poučevanje po Albertu Höferju. Doktorska disertacija. Univerza v Ljubljani, Teološka fakulteta.
/izkustveno-ucenje-in-poucevanje-po-albertu-hoferju/
Žibert, Alfons. 2013. Terapevtski elementi v procesu celostne religiozne vzgoje in izobraževanja s poudarkom na geštaltističnem pristopu. Doktorska disertacija. Univerza v Ljubljani, Teološka fakulteta.
/wp-content/uploads/2024/08/pagesfromalfonstf_c16e.pdf
Verbovšek, Martina. 2020. Management znanja pri izkustvenem učenju in poučevanju po metodi geštalt pedagogike. Magistrska naloga. Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije. Celje.
/wp-content/uploads/2024/08/MFDPS-Martina-Verbovsek_dokoncna-popr_MN_2d45.pdf
Priročniki in drugo učno gradivo
Centa Strahovnik, Mateja, Strahovnik, Vojko, et al. Curriculum for bioethical education and attitude guidance for living environment. https://beagleproject.eu/wp-content/uploads/2020/10/Curriculum-FINAL-SLOr-1.pdf
Centa Strahovnik, Mateja, Strahovnik, Vojko. Educational materials. Degradacija prsti.https://beagleproject.eu/wp-content/uploads/2020/10/6.Experiential_Holistic_App_Soil_degradation_8-14_SLO_final.pdf
Strahovnik Vojko, Mateja Centa Strahovnik. Educational materials. Živali in mi. https://beagleproject.eu/wp-content/uploads/2020/10/5.Experiential_Holistic_App_Animal-Ethics_8-14_SLO_final.pdf
Radijske oddaje
Radijska svetovalnica (radio Ognjišče)
Janez Vodičar (2024): Bog prihaja v tisto, kar je v nas najbolj »bogo«.
https://radio.ognjisce.si/sl/270/oddaje/37547/prof-dr-janez-vodicar-bog-prihaja-v-tisto-kar-je-v-nas-najbolj-bogo.htm
Radijska kateheza:
Iva Nežič Glavica (2021): Kako izkusiti Boga pri verouku?
https://avdio.ognjisce.si/oddaja/rk_2021_09_04_nezic_glavica
Revija
Novi glasovi geštalta
/1-stevilka-je-rojena
Intervjuji
Intervju z dr. Albertom Höferjem, ustanoviteljem integrativne geštalt pedagogike (2017)
/iva-nezic-glavica-doktorska-disertacija-intervju-z-dr-albertom-hoferjem-in-dr-franzom-feinerjem
Intervju z dr. Franzom Feinerjem, geštalt trenerjem (2017)
/intervju-z-dr-franzem-feinerjem-gestalt-trenerjem